Στο στόχαστρο των ελεγκτών του ΚΤΕΟ μπαίνουν - βάσει του νέου νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών - τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ με χαλασμένο ή βγαλμένο φίλτρο DPF.
Όπως φαίνεται στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση - στόχος της κυβέρνησης είναι προσεχώς να βρεθούν «εκτός» τα diesel οχήματα με χαλασμένο ή βγαλμένο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων πετρελαίου (DFP) - που ως γνωστόν έχουν μεγάλη ρυπαντική δράση.
Πιο συγκεκριμε΄να, προβλέπεται αυστηρότερος έλεγχος στα ΚΤΕΟ των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων των κατηγοριών Euro 5, Euro 6.
Όπως αναφέρεται στο Άρθρο 45 του νομοσχεδίου, μάλιστα, στο νέο καθεστώς ελέγχων το ανώτατο όριο των επιτρεπόμενων μικροσωματιδίων θα ανέρχεται σε 1.000.000 ανά κυβικό εκατοστό (cm3). Αναλυτικά η διατύπωση:
Διενεργείται τόσο κατά τον περιοδικό έλεγχο σε δημόσια και ιδιωτικά ΚΤΕΟ, όσο και κατά τον οδικό έλεγχο από τις κινητές μονάδες ελέγχου καυσαερίων, έλεγχος των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων (diesel), κατηγοριών Euro 5, Euro 6, Euro V και Euro VI, και με όριο τα ένα εκατομμύριο (1.000.000) μικροσωματίδια/ανά κυβικό εκατοστό (cm3). Ο έλεγχος αυτός αντικαθιστά τη μέτρηση του συντελεστή θολερότητας «Κ» των εκπεμπόμενων καυσαερίων των συγκεκριμένων οχημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου