ΤΕΤΑΡΤΗ 3/11
18.00 Υποδοχή του Ιερού Λειψάνου του Οσίου Διονυσίου και Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός με την συμμετοχή των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Γλυφάδος κ. Αντωνίου και Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεωργίου.
ΠΕΜΠΤΗ 4/11
07.30 Όρθρος, Αρχιερατικόν Συλλείτουργον, Δοξολογία επί τη απελευθερώσει της πόλεως και Επιμνημόσυνος Δέησις στο Ηρώον της πόλεως.
17.00 Εσπερινός, Ιερά Παράκλησις των Αγίων Νικάνδρου και Ιωαννικίου και αναχώρησις του Ιερού Λειψάνου.
--
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου