ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΔΗΜΟΤΗΣ" - http://dhmoths.blogspot.gr/, email: dhmotissa@gmail.com

24 Ιαν 2021

Πρόσκληση σε Ομάδα Γονέων «Σε σύνδεση με τον εαυτό μου και με το παιδί μου»


Το Κέντρο Πρόληψης Ν. Πέλλας «Όραμα» μετά από 20 χρόνια λειτουργίας και υποστήριξης πολιτών του Νομού Πέλλας διοργανώνει μέσω διαδικτύου νέες ομάδες γονέων με παιδιά όλων των ηλικιών. Τα σεμινάρια θα έχουν τίτλο :«Σε σύνδεση με τον εαυτό μου και με το παιδί μου». Οι συνδέσεις που γίνονται καθημερινά είναι πολύ σημαντικές και δύσκολες ταυτόχρονα, γι’ αυτό χρειάζεται να τις δίνουμε τον κατάλληλο χώρο και χρόνο, υποστηρίζουν οι συντονίστριες του σεμιναρίου κα. Συρομάχου Σοφία και κα. Ιωακειμίδου Μαρία. Τα βασικά ερωτήματα που θα συζητηθούν στο σεμινάριο είναι: 1.Ποιες είναι οι προσδοκίες μου και ανταποκρίνονται αυτές στις ανάγκες του παιδιού μου; 2. Ποια είναι τα αποθέματα μου και πώς μπορούν να γίνουν δύναμη στη ζωή μου; 3. Πώς μπορώ να ενισχύσω την αυτοεκτίμηση τη δική μου και του παιδιού μου ταυτόχρονα; 4. Πώς μπορώ να εκπαιδευτώ σε νέες τεχνικές πιο αποτελεσματικής επικοινωνίας μέσα στην οικογένεια μου; 5. Πώς μπορώ να θέσω όρια; Όρια όμως που βοηθούν όλη την οικογένεια να νιώθει ασφαλής! 6.Να συνειδητοποιήσω τα συναισθήματα που κυριαρχούν στην ζωή μου, και να προβληματιστώ εάν τα συγκεκριμένα συναισθήματα με βοηθούν; 7. Να δώσω προσωπικές απαντήσεις σε διάφορα καθημερινά θέματα όπως είναι: η χρήση οθόνης, η διαχείριση ζήλιας, η άρνηση ύπνου, η διατροφή, τα μαθήματα κ.α Στις διαδικτυακές αυτές συναντήσεις οι γονείς θα έχουν την δυνατότητα να συνδεθούν με τον εαυτό τους μέσα από το δικό τους προσωπικό καταφύγιο, το σπίτι τους! Τα σεμινάρια θα ξεκινήσουν αρχές Φεβρουαρίου και υλοποιούνται κάθε βδομάδα. Όσοι γονείς ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 238110-51174 ή να στείλετε e-mail (info@kporama.gr) μέχρι την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: