ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΔΗΜΟΤΗΣ" - ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ

25 Δεκ 2014

Τι αλλαγές έρχονται για τη συντήρηση και ασφάλεια των ανελκυστήρων

Ανασυγκροτήθηκε, με απόφαση του υφυπουργού Ανάπτυξης, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, η Ομάδα Εργασίας που είχε συσταθεί στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας από τον Μάϊο του 2014, με αντικείμενο την επανεξέταση και την απλούστευση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την εγκατάσταση, λειτουργία, συντήρηση και ασφάλεια των ανελκυστήρων. Όπως αναφέρεται στην απόφαση, που δημοσιεύεται στη «Διαύγεια», εντός εξαμήνου η ομάδα εργασίας θα ασχοληθεί με θέματα που αφορούν: – Τη συχνότητα της συντήρησης και του περιοδικού ελέγχου των ανελκυστήρων, λαμβάνοντας υπόψη τις προϋποθέσεις ασφαλείας που θα πρέπει να πληρούνται, τη χρήση αυτών και τις πρακτικές που εφαρμόζονται στα κράτη μέλη της ΕΕ. – Τον καθορισμό των υποχρεωτικών σημείων ελέγχου κατά τη διάρκεια της συντήρησης των ανελκυστήρων, σύμφωνα με το σχετικό πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 81.80, προκειμένου να εξασφαλίζεται η όσο το δυνατόν ασφαλέστερη λειτουργία των ανελκυστήρων. – Την πρόταση χρονικού πλαισίου για την ολοκλήρωση του αρχικού ελέγχου, καθώς και τον καθορισμό των ελάχιστων υποχρεωτικών εργασιών-επεμβάσεων, αναβαθμίσεων που θα πρέπει να πραγματοποιούνται σε αυτόν, σε ανελκυστήρες που έχουν εγκατασταθεί και βρίσκονται σε λειτουργία πριν από την υποχρεωτική εφαρμογή της Οδηγίας 95/16/ΕΕ (ΦΕΚ 815/Β/1997). – Τον επανακαθορισμό των αρμοδιοτήτων των εμπλεκομένων μερών (ιδιοκτητών, συντηρητών ηλεκτρολόγων, εγκαταστατών ηλεκτρολόγων, δημοσίων υπηρεσιών, κ.λπ.). – Τον τρόπο λειτουργίας των αδειοδοτημένων συνεργείων συντήρησης, στο πλαίσιο της ασφαλούς λειτουργίας των ανελκυστήρων. – Την απλούστευση των διαδικασιών της καταχώρησης των ανελκυστήρων. – Τη μεθοδολογία ελέγχου, τόσο των ανελκυστήρων, όσο και των επαγγελματιών που ασχολούνται με την εγκατάσταση, λειτουργία, συντήρησή τους, κ.λπ., βάσει κριτήριων ανάλυσης κινδύνου, σε επίπεδο γεωγραφικής περιφέρειας, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ν.3982/2011 (άρθρο 12) και του Κανονισμού 765/2008/ΕΚ. – Το πλαίσιο κυρώσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: